De eerste klant van Frits Westeneng is 25 jaar later nog steeds klant. De loyaliteit leverde Do Blankestijn een bloemstuk op.
De eerste klant van Frits Westeneng is 25 jaar later nog steeds klant. De loyaliteit leverde Do Blankestijn een bloemstuk op. Peter Beijer

Klantentrouw wordt beloond met bloemen

2 januari 2021 om 16:12 Lokaal Deel je nieuws

SOEST - Op 2 januari 1996 startte Soester Frits Westeneng met zijn teken- en engineeringsburo/automatiseringbedrijf. Zijn eerste klant, Do Blankestijn, werd zaterdag in de bloemen gezet.

Frits Westeneng begon in 1996 met een werktuigbouwkundig/engineeringsbureau. ,,Ik tekende al via de pc, in die tijd was dat een noviteit, Do Blankestijn, toenterijd de eigenaar van Gravice Reproservice op de Pelikaanweg, zag een tekening die ik bij hem liet afdrukken. Hij vroeg hoe ik die tekening zo strak had gekregen. Toen hij hoorde dat ik via de pc mijn tekeningen maakte vroeg hij aan mij of ik hem ook een pc kon leveren. Zo kreeg ik mijn eerste klant en ben ik naast het tekenwerk ook begonnen met de IT voor het MKB en een aantal particulieren.

Een kwart eeuw later is Blankestijn nog altijd trouw aan de diensten van Westeneng. De loyaliteit werd exact 25 jaar later, op zaterdag 2 januari, met een bloemstuk beloond.

Westeneng: ,,Do is nu 88 jaar jong. Hij belde mij onlangs. Hij wilde graag een nieuwe laptop omdat die van hem te traag was geworden. Heb ik voor hem in orde gemaakt. De eerste klant vergeet je nooit en helpt je op weg naar een goede start. Mooi dat hij 25 jaar later nog steeds loyaal is."

advertentie
advertentie