Afbeelding
Shutterstock

Organisaties hopen naamsbekendheid snel weer te laten groeien op beurzen

23 juli 2021 om 07:49 Partnercontent

De pandemie is duidelijk nog niet voorbij. Met de intrede van de deltavariant van het virus, lijkt het er zelfs op dat we nog wel een tijdje aan de pandemie vast blijven zitten. De grote vraag die veel mensen hebben is de wijze waarop grote evenementen straks weer georganiseerd kunnen worden. Mag iemand die gevaccineerd is weer naar een festival komen? Moet iedereen zich straks laten testen, ongeacht de vaccinatie die iemand mogelijk al heeft? Enzovoorts. Ook voor bedrijven breken spannende maanden aan. Zij hopen op korte termijn deel te kunnen nemen aan beurzen. Onder meer een pen of aansteker bedrukken is weer populairder geworden de afgelopen periode. Bedrijven spelen hiermee zichtbaar in op de mogelijkheid om weer deel te nemen aan beurzen.

Beurzen helpen naamsbekendheid bedrijven te verbeteren

Al lange tijd gebruiken bedrijven beurzen om hun naamsbekendheid onder potentieel geïnteresseerde consumenten te verbeteren. Het uitdelen van een bedrukte pen of aansteker helpt hier goed bij. Het vergroot de kans dat een bezoeker van de beurs op een later moment nog eens naar de diensten of producten van je bedrijf zal kijken. De bedrukte aansteker wint aan populariteit ten opzichte van de pen. Het hangt samen met het feit, dat veel mensen de aansteker dagelijks op zak hebben. Daarbij geeft een groot aantal andere deelnemers aan deze beurzen al een pen. Met een aansteker vallen bedrijven op. Er zijn online verschillende partijen te vinden, die de aanstekers kunnen bedrukken met het logo van organisaties.

Aanstekers ook vaker uitgedeeld als relatiegeschenk

Niet alleen bij beurzen worden de aanstekers vaak uitgedeeld om de naamsbekendheid van bedrijven te verbeteren. Ook als relatiegeschenk wordt een aansteker regelmatig ingezet. In de afgelopen weken verrasten een groot aantal bedrijven hun medewerkers met een leuk borrelpakket. Het is een bedankje voor de bewezen diensten in de afgelopen periode. Het thuiswerken valt zwaar bij veel medewerkers. Met een borrelpakket steken bedrijven medewerkers een hart onder de riem en tonen ze aan hen te waarderen. In zo’n borrelpakket wordt een hapje en drankje regelmatig gecombineerd met een bedrukte aansteker en bijvoorbeeld een aantal kaarsen. Ook het pakket stookhout is hierbij populair.

Combinatie van online en offline marketing de beste keuze

Zichtbaar is dat de combinatie van online- en offline marketing nog altijd als de beste keuze beschouwd wordt door organisaties. Zij durven nog niet volledig in te zetten op online marketing en gebruiken de bedrukte relatiegeschenken om hun naamsbekendheid ook offline te verbeteren. Naast de bedrukte aanstekers en pennen zijn er nog veel meer opties. Denk ook aan een bedrukte paraplu of bijvoorbeeld een bedrukte vlaggenlijn. Het is van het seizoen afhankelijk, welk bedrukt relatiegeschenk het beste ontvangen zal worden door de doelgroep van je organisatie. 

advertentie
advertentie