De medewerkers van Primera Overhees kunnen nu in het nieuwe Servicepunt ook helpen bij veel bankzaken van ING.
De medewerkers van Primera Overhees kunnen nu in het nieuwe Servicepunt ook helpen bij veel bankzaken van ING. Eigen foto

Primera Overhees heeft nu ook ING-Servicepunt

3 maart 2021 om 12:00 Advertorial_1

SOEST In Primera Overhees is een spiksplinternieuw ING-servicepunt geopend. KLanten van ING kunnen hier terecht voor hun online bankzaken, maar ook bijvoorbeeld bij het openen van een betaal- of spaarrekening en het wijzigen van gegevens of het activeren van een mobiel telefoonnummer voor Mijn ING.

ING-klanten kunnen in de Primera voortaan niet alleen terecht voor een ruim assortiment aan boeken, tijdschriften, wenskaarten en kantoorartikelen, maar ook voor het regelen van hun online bankzaken. ,,De integratie van het ING servicepunt in onze winkel stond eigenlijk in onze agenda voor medio april. Maar met de coronamaatregelen die er sinds half december zijn voor niet essentiële winkels, hebben de plannen naar voren gehaald”, zegt Ronald de Beer. ,,De winkel is door de nieuwe indeling overzichtelijker geworden en ook hebben diversen assortimenten meer ruimte gekregen. Ook is de officiële pasfotoservice weer actief en is opener geworden.”

OPGELEID PERSONEEL Het ING-servicepunt is zo gemaakt dat ING-klanten hier zelf hun digitale bankzaken in hun eigen Mijn ING-omgeving kunnen regelen. Doordat er altijd een speciaal opgeleide en gecertificeerde medewerker aanwezig is, kunnen klanten altijd de hulp inroepen als het even niet lukt. De Beer: ,,En heb je een specifieke vraag die de medewerker niet direct kan beantwoorden, dan is een afspraak met een adviseur op een ING-kantoor zo gemaakt. De openingstijden van het ING-servicepunt zijn gelijk aan die van de winkel.”

BEHOEFTEN VERANDEREN ING ziet dat de behoeftes van klanten veranderen en dat veel klanten steeds digitaler handelen. ,,Dat is niet voor iedereen even makkelijk” , weet De Beer. Onze medewerkers zijn dan ook speciaal door ING opgeleid om klanten te helpen bij hun digitale bankzaken. Zo helpen we ING-klanten bij het installeren van de Mobiel Bankieren App en wijzen wij ze de weg in Mijn ING, de omgeving voor internetbankieren van ING. Met de Mobiel Bankieren App kunnen de klanten veel bankzaken zelfstandig met hun smartphone of tablet regelen, op een plek en een moment dat het hun uitkomt. ING-klanten kunnen voor hun digitale en dagelijkse bankzaken zes dagen per week terecht bij het nieuwe ING-servicepunt in onze winkel.”

Ben je digitaal nog niet zo actief, dan helpen de opgeleide medewerkers van Primera je

IDENTIFICATIEBEWIJS De serviceverlening gaat nog verder, laten De Beer en ING weten. ,,Ben je nog niet zo digitaal actief, dan helpen de medewerkers van Primera Overhees je natuurlijk ook graag bij het aanvragen van internetbankieren van ING. Breng je ING Betaalpas en een identificatiebewijs mee, dan is het aanvragen van Mijn ING en het activeren van de ING Mobiel Bankieren App zo gedaan. Bankieren wordt hiermee nog eenvoudiger en je hebt nog meer overzicht in je bankzaken.”

TAMBOERIJN Het ING-servicepunt in Primera Overhees is te vinden aan de Tamboerijn 7 in Winkelcentrum Overhees. De openingstijden zijn maandag tot en met vrijdag: van 9.00 uur tot 18.00 uur, en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Momenteel moeten de niet-essentiële winkels hun deuren nog steeds gesloten houden vanwege de coronamaatregelen. Voor bankzaken kunnen klanten van de ING wel naar binnen om gebruik te maken van het Servicepunt. ,,Mensen kunnen nu bij ons naar binnen voor PostNL, pasfoto’s en dus nu ook ING”, aldus De Beer.

MIJNPRIMERA ,,De overige goederen kun je online op onze eigen lokale site bestellen MijnPrimera.nl en vervolgens afhalen. Of maak een afspraak om even persoonlijk in de winkel je wenskaart, cadeautje of boek uit te komen zoeken.” Overhees, tel. 6011340; Zuid tel. 6012955.

advertentie
advertentie